سامان ماهواره با نصب و پشتیبانی بیش از 7000 هزار ایستگاه ماهوارهای طی سالیان گذشته تاکنون و در اقصی نقاط کشور به توانمندی قابل توجهی برای نصب، راهاندازی و پشتیبانی سرویس دست یافته است.
نیروهای متخصص سامان ماهواره در واحد پشتیبانی بصورت 24/7 در حال پایش، پاسخگویی و کنترل سرویس مشتریان هستند و در صورت نیاز به مراجعه حضوری کارشناسان این شرکت در کوتاهترین زمان ممکن در سایت مشتری حاضر خواهند شد.
سامان ماهواره به منظور کاهش زمان پاسخگویی به مشکلات احتمالی نیروهای آموزش دیده مقیم در استان های مختلف را از سالها قبل در دستور کار قرار داده و هم اکنون حتی در دورترین شهرها امکان اعزام نیروی مقیم را دارد.
برای ما اهمیت دارد که هرگونه مشکل احتمالی را در اسرع وقت کشف کنیم و در کوتاهترین زمان ممکن آن را رفع نماییم تا سرویسی شایسته مشتریان خود را ارائه دهیم.
پشتیبانی سرویس مشتریان در سامان ماهواره
در شرایطی که وجود ارتباط ماهوارهای برای مشتریان ما حیاتی و نبود آن بحرانی است ما تلاش میکنیم تا با گزینه های مختلفی این ارتباط را همیشه آنلاین و با کیفیت مناسب حفظ نماییم، برخی اقدامات سامان ماهواره در این خصوص عبارتند از:
- پایش دائمی سرویس مشتریان در طول هفت روز هفته
- استفاده از سیستمهای مدیریت سرویس جهت پایش، کنترل و مدیریت مشکل
- حفظ و کنترل شاخصهای کیفی سرویس مشتری بر اساس SLA فی مابین
- پایش شاخصها و گزارش دورهای KPIها به مشتری
- استفاده از ابزارهای BI جهت تحلیل و Infography دیتای سرویس
- برگزاری دورههای آموزش مرتبط برای مشتریان و نمایندگان فنی ایشان به سبب همافزایی و مشارکت در امور فنی و پشتیبانی
خدمات پس از فروش
سامان ماهواره علاوه بر حمایت از سرویس های شما در موارد زیر «خدمات حین و پس از فروش» خود را با بهترین شیوه ممکن ارائه می دهد:
- امکان سنجی سایت ماهوارهای ( Site Survey)
- نصب یا جمع آوری سرویس
- تعمیر تجهیزات
- ارتقاء پارامترهای نرم افزاری و سخت افزاری سرویس
- مهاجرت به سرویسهای جدید (Migration)
- جابجایی ایستگاههای ماهوارهای
- نگهداری پیشگیرانه و اصلاحی (PM & CM)
- بازدیدهای موقت در محل سرویس
سامان ماهواره علاوه بر اینکه خود را ملزم به پشتیبانی مشتریانش میداند آمادگی دارد تا خدمات پشتیبانی و نگهداری از سرویسهای VSAT آندسته از مراکزی را بپذیرد که پروسه نصب و سرویس را توسط سایر اپراتورها دریافت کردهاند.