09بهمن

کسب تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

موفقیت‌ها | | برگشت|

تندیس نقره ای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به سامان ماهواره رسید.
نهم اسفند ماه مصادف است با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و امروز همایشی به همین مناسبت با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و نایب ریس مجلس شورای اسلامی برگزار گردید و در جریان آن از تولیدکنندگان برتر در این زمینه تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گروه ارتباطات ماهواره‌ای سامان به عنوان بزرگترین اپراتور SAP ایران، بر اساس ارزیابی‌های سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان موفق به دریافت تندیس نقره‌ای و چهارمین گواهینامه متوالی ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت شد. 

هفدهمین همایش سالانه روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان با حضور شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت، پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی، پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد و جمعی از معاونین وزیر و برخی دیگر از صاحبان صنایع و فعالان اقتصادی در سالن همایش‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی در روز نهم اسفند برگزار شد. این همایش به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت همه ساله برگزار می گردد.

محمد شریعتمداری در هفدهمین همایش ملی روز حمایت از مصرف کنندگان گفت: موضوع رعایت حقوق مصرف کنندگان هم ریشه در دین ما دارد و هم یک موضوع عقلی است که در همه جای دنیا به آن توجه می شود و امروز روز تجلیل از بنگاه‌های برتر است در حالیکه همه بنگاه‌ها به این مهم توجه دارند. حمایت عملی از بنگاه‌های نمونه از توصیه‌های سازمان ملل متحد در رعایت حقوق مصرف کنندگان است.

گفتنی است امسال فراخوان هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام شد و در فرآیند ارزیابی، از بین ۷۹۳ شرکت متقاضی، ۱۳۲ شرکت به عنوان شرکت‌های منتخب دریافت گواهینامه و تندیس‌های عایت حقوق مصرف کنندگان تشخیص داده شدند که از بین آن ها، تعداد ۲۸ شرکت حائز شرایط تندیس طلایی، ۲۵ شرکت حائز شرایط تندیس نقره ای، ۹ شرکت حائز شرایط تندیس برنزی و ۷۰ شرکت حائز شرایط گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان شده‌اند.

سامان ماهواره پس از ثبت نام و  طی کردن فرابند گزینش شامل ارسال اطلاعات و مستندات در سه مرحله، حضور در سه جلسه دفاعیه رسمی، حضور ارزیابان فرایند و بازدید از سایت شرکت و ... موفق شد در چهارمین حضور خود، این ارزیابی را با موفقیت به پایان رسانده و با کسب لوح  و تندیس نقره‌ای، هفدمین دوره به عنوان "واحد برتر دریافت کننده گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان "نایل آید. 

شایان ذکر است تندیس به بنگاه های اعطا می شود که علاوه بر پاس کردن آزمون‌ها و کسب سایر شرایط، حداقل دو سال پیاپی و یا سه سال  غیر متوالی موفق به اخذ گواهینامه شده باشند. باعث افتخار است که اعلام شود سامان ماهواره جز محدود شرکت‌های است که توانسته است در چهارمین حضور خود موفق به اخذ سطح تندیس نقره ای گردد. این موفقیت  کسب نمی‌شد مگر با الطاف الهی، حمایت مدیران و عزم راسخ کارکنان شرکت.

کسب این افتخار برای سامان ماهواره در حالی است که، تا کنون هیچ شرکت  SAP دیگری به این افتخار دست نیافته است و همچنین در میان گروه شرکت‌های  ICT نیز برای کمتری شرکتی اتفاق افتاده است.

دسته‌بندی اخبار